dinsdag 5 oktober 2010

Eerste Bestelling via Ebay

Ik heb zondag mijn eerste bestelling gedaan via Ebay!!
Ik had nog nooit eerder besteld via Ebay omdat ik het altijd best wel eng vond om helemaal uit het buitenland te bestellen.
Van het weekend deed ik mijn nagels en ik wilde iets tekenen maar ik had geen nail-art penselen....
Dus ik ging op internet op zoek er naar , maar ze waren allemaal best duur...
Toen kwam ik deze op ebay tegen:
Zo heet de set:

15pcs Nail Art Design Brush Set Painting Pen in

Er zitten 15 nail-art penselen in de set en het koste $3.15 Ik betaalde er €2,35 voor.
en het verzenden was ook gratis! Het betalen ging echt super makkelijk gewoon via paypal ( dat was voor mij ook pas de 2e keer dat ik iets met paypal kocht)

Dit is echt super goedkoop, ik zag ook net dat het verzonden was gisteren dus ik ben benieuwd wanneer het binnen komt! Het komt uit Hong Kong..

Ik heb het bij deze verkopen gekocht: art-la-lic
Zodra het binnen is laat ik het jullie natuurlijk weten:)

Bestelling jullie vaak iets op Ebay?

Liefs,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails