donderdag 7 oktober 2010

Action lipgloss in etui

Een tijdje geleden zag ik op de action site dat ze een lipgloss in een etui nieuw hadden.
Ik was wel benieuwd hoe het er in het echt uit zag. Dus ik ging langs de action. 
Ze hebben veel soorten van designs van de etui en ik koos deze uit:

De binnenkant:

Er zitten 12 kleurtjes in,er is iets heel raars want er zit een oogschaduw applicator bij inplaats van iets voor de lipgloss.... Dus daar heb je niks aan voor deze lipgloss in etui. Wel zit er een spiegeltje in.


De 1e 6 kleuren:

De swatches^^ In deze rij zitten vooral glitter en lichte kleurtjes. Er zitten allemaal blauwe/paarse glitters in, persoonlijk vind ik dat zelf niet zo heel mooi voor op de lippen....

De 2e rij:
En zo ziet het eruit als je het 1 keer hebt gebruikt
De swatches^^
Deze rij vind ik zelf mooier dan de 1e en ik zal deze ook wel is gaan gebruiken ik vind vooral de 3e,4e en 5e mooi!
De lipgloss ruikt ook niet raar of vreemd.

Dze lipgloss in etui is te koop bij de action voor €2,19

Liefs,



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails