donderdag 16 september 2010

Viva La Nails

Ik heb een paar dagen geleden een bestelling geplaats bij http://www.vivalanails.co.uk/
Dit heb ik besteld:
Een gratis sample set.


Iedereen kan dit gratis bestellen er zijn alleen 2 regels waar je aan moet voldoen.:
- Je moet een eigen blog/youtube account hebben dat over make-up/nail-art/nagellak etc. gaat.
- Je moet een link in het artikel zetten dat je schrijft over het setje.

Hier hoe het werkt:
- Je betaald alleen de verzendkosten 2,95 pond is omgerekend €3,52.Dus dat is helemaal niet duur!
- Je moet een artikel schrijven over VivaLaNails.
- Je ontvangt daarna ook gratis sample setjes om te reviewen.

Als je besteld moet je je link bij de opmerkingen zetten.
Je kan betalen met paypal of creditcard. Ik zelf heb met paypal betaald (voor het eerst xd)
Ik kreeg een mail dat ze het gisteren verstuurd hebben, ik krijg het binnen 7 dagen.

Helaas is dit setje nu uitverkocht maar je kan je inschrijven op de wachtlijst en dan krijg je een mail zodra het binnen is.


Liefs,


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails