donderdag 30 september 2010

Verjaardags cadeau's

Vandaag laat ik mijn cadeautjes zien die ik met mijn verjaardag heb gehad.
Ik begin met ELF. Ik mocht van mijn ouders een bestelling bij ELF doen en dat kreeg ik dan voor mijn verjaardag.


Dit heb ik allemaal gekregen:
-Nagellak Fluorescent pink
- Blending kwast
- Oogschaduw teal dream quattro.
- Oogschaduw Rocker quattro.
- 4 oogschaduw voor in een doosje. - Wisteria, moondust, ivroy en dusk.
- Doosje voor de oogschaduw
- Dagelijkse kwast cleanser


Hier komt nog een review over.

Lees verder om mijn andere cadeautjes te zien.


En ik mocht ook een bestelling plaatsten bij PenpalJunkie.

Dit heb ik besteld:
- Cupcake vijl
- 3 lipgloss; bonbon, cupcake en icecream
- 2 rolletjes plakband 1 van hello kitty en 1 met roze panterprint 
- Schattige sticker (met make-up erop)


 Bij de kruidvat had ik ook nog wat dingetjes gekocht voor mijn verjaardag.
- Smokey eyes set paars
- Quattro oogschaduw 04 oh-so-cute
- XXXL nudes lipgloss 03 nude kiss
- Multi colour blush 20 fashionista


Hema make-up
- Lipgloss nr 07
- Metallic eyemousse nr 05 pink
- Nagellak nr 05

6 Blush, countour en highlight palet.

Bij boozyshop mocht ik ook wat bestellen en ik had gekozen voor de beautyblender.

Een armbandje met parels en diamantjes eraan.


Oogschaduw en blush palet van het merk Oumeidie nr 02.Ik heb echt geen idee waar je die kan kopen of waar die vandaan komt..
Helaas is 1 kleurtje gebroken..
Hier komt nog een review over.

Een boke van Francine oomen Hoe overleef ik mijn vader.

En als laatste een OPI lakje. Dit is de kleur who the shrek are you?!

Verder heb ik ook nog geld gehad en een cadeaubon voor de etos.

Liefs,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails