maandag 6 september 2010

Review-Unitycosmetics Glasvijl

Ik heb laatst een Glasvijl gekregen om te reviewen van de webshop: http://www.unitycosmetics.com/
Hier een stukje over de glasvijl:

Met deze glazen nagelvijl kun je je nagels vijlen zonder dat er irritante scheurtjes ontstaan. Je nagelranden voelen superglad aan. Tevens zeer hygiƫnisch, want je kunt de vijl reinigen door de vijl af te spoelen met water.

Let op, het gaat hier om de ECHTE glasvijl, ook wel kristalvijl genoemd. Een echte glasvijl gaat bij normaal gebruik nooit kapot. Als je echter bijvoorbeeld de glasvijl van grote hoogte op een stenen vloer laat vallen, dan zal een echte glasvijl - zoals die van Unity Cosmetics - in grote stukken uiteen vallen, zonder splintertjes.


De glasvijl, zit in een mooi hulsje.



Ik heb meteen even mijn nagels gevijlt en dat gaat prima! Niet stroef ofzo, je nagel voelt ook glad aan nadat je je nagel hebt gevijlt!
Breedte 1,1 cm

Gewicht 8 gram

Hoogte 0,2 cm

Lengte 13,5 cm

De glasvijl kost €7,50 Een redelijke prijs voor een goede vijl!



http://www.unitycosmetics.com/
 
Liefs,

Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails