zaterdag 4 september 2010

Review: Petra Jewels

Ik had laatst ook nog een ketting en een geur sample gekregen voor een review van de webshop: www.petra-jewels.nlhttp://petra-jewels.eigensite.nl/ 

Ik heb een ketting gekregen, maar helaas is de ketting niet mijn smaak (ik vind dit meer voor wat 'oudere' meiden. ) Maar het is natuurlijk wel knap gemaakt,er zitten wel wat scherpere dingetjes aan.

Zoals je ziet op de foto zitten er allemaal bolletjes aan in de kleur goud.

De sluiting is makkelijk om bij je zelf om te doen.

De prijs van deze ketting is aan de hoge kant namelijk €10,45

Edit: De prijs is €10,00 en 45 is het nummer van de ketting.

De geursample ruikt erg lekker zoetig, ( ik vind het altijd moeilijk om een geur te beschrijven) . De fullsize kost €14,30. Het is nummer 265, van het merk FM.
Hiet een stukje over het parfum:

Romantische geur waarvan de kern rozenbloesem is gecombineerd met freesia en de geur van sinaasappel, patchouli en muskus.

Liefs,

Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails