zondag 12 september 2010

Review- moods for me

Vrijdag had ik wat spulletjes binnen gekregen van de leuke webshop: www.moodsforme.nl.
Dat is een webshop die sieraden,tassen, riemen en veel meer leuks verkoopt!
Het leukste van deze webshop is dat ze je bestelling GRATIS inpakken als een cadeautje:)!
En wat nog leuker is dat de verzendkosten altijd maar € 1,- zijn! (Zelfs ook als je een tas besteld)



Zoals je ziet op de foto hierboven, is het leuk ingepakt!

Er zat ook een kaartje bij waar op staat dat het gratis als kado wordt verpakt en dat de verzendkosten maar €1,- zijn.

Voorkant van het kaartje. Dit kaartje zit er altijd bij.

Deze oorbellen had ik gekregen. Het zijn leuke oorbellen met een medaillon die open kan en een hartje eraan met de tekst: 'made with love' en er zit een paarse kraal aan.

Een stukje over de oorbellen:
Originele zilverkleurige hangers met klein gesloten medaillon, hartjesbedel en klein paars kraaltje.

De prijs van deze oorbel is: €5,95 maar ze hebben nu korting en dan kost de oorbel €4,15

Verder kreeg ik ook nog een leuke parel armband!
Dit is trouwens de eerste parelarmband die mij echt past! Normaal zijn ze altijd te groot.:(
Het zijn 6 armbandjes. Er zit een lintje aan om het bij elkaar te houden met het verzenden, maar dat hoort er niet aan..
De armband is te verkrijgen in 1 maat.
Een stukje over de armband:

Dé trend van dit najaar: parels! Armbandenset van 6 rekbare armbandjes van verschillende grootte in zwart, zilver en creme parelmoer.

De prijs van deze armbandenset is €6,95

Ik ben met beide spulletjes erg blij!
Ik zal dit ook zeker gaan dragen, ik zou dit zelf ook uitgekozen hebben!


Deze webshop verkoopt nog meer leuke spulletjes zoals:


Pareloorbellen €6,95

















Bulaggi tas van €44,95 voor €40,45















Portemonnee €29,95











Riem €9,95















Liefs,
www.moodsforme.nl

Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails