maandag 27 september 2010

Review cosmobrands

Vandaag een review van http://www.cosmobrands.nl/
Ik heb 2 producten gekregen namelijk:
- Bourjois petit guide de style 12 Coquette rosette €4,95
- Rimmel lipstick 020 sassy €4,95

De oogschaduw:

Er zitten 2 kleurtjes in en een applicator. Er staan plaatjes bij hoe je ziet hoe je de kleuren kunt gebruiken.


Er zit ook een spiegeltje in.

De swatches^^ Ik had zelf dit paletje al dus ik wist dat de kwaliteid goed was en de pigmentatie ook.
Dit is 1 veegje met de applicator.

De lipstick:
De buitenkant van de lipstick ziet er heel erg mooi uit!


De swatch^^ Ik vind de lipstick erg mooi en ruikt ook erg lekker!

Liefs,
Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails