vrijdag 3 september 2010

Review- Bodyglitter

Ik had laatst iets binnen gekregen van de webshop: www.bodyglitter.nl
Dit heb ik gekregen:
- 2x body tattoos. €3,25 per stuk
- Smart Nails no36. €2,95 per stuk

Ik vind de tattoos erg mooi eruit zien, het zijn eigenlijk Sieraden Tattoos.
Hier een stukje over de Sieraden tattoos:

De nieuwste rage van deze zomer zijn toch wel de sieraden tattoos of de juwelen tattoos.
Wil jij ook deze hippe tattoos in de vorm van arbanden, kettingen, enkelbandjes of kousenbanden met daaraan natuurlijk allerlei leuke bedels of hangers.
Dat kan !!!!
Combineer de setjes met elkaar en maak verbluffende creaties van schitterende sieraden,
en dat alles voor een heel betaalbare prijs.
De tattoos zijn snel aan te brengen, plakken niet en blijven heel goed zitten.
Afhankelijk van het huidtype van de persoon van 1 tot wel 24 dagen.

Helaas kan ik de tattoos niet op (vanwege school), maar ik had ook geen alcohol of babyolie om het eraf te halen.



Ik was altijd al wel erg benieuwd naar Smart nails, omdat ik iets had wat er op leek van Essence maar die haalde de nagellak eronder weg...
Ik heb deze aangebracht op een groen nagellakjes, het ging heel makkelijk, gewoon de sticker erop plakken, met nagellak inkleuren( Art de Lautrec nr 416) en er weer afhalen. De sticker bleef gelukkig niet plakken op de nagellak en het plaatje bleef gewoon nog mooi.!

Ik kreeg ook nog wat voorbeelden van de Smart nails en de tattoos:



Ik kreeg ook nog gebruiksaanwijzingen voor de smart nails en de tattoos.


Dit alles heb ik van de webshop www.bodyglitter.nl gekregen.
De verzendkosten voor dit alles is 2,75 , de verzendkosten zijn altijd 2,75 als het door de brievenbus past.

Liefs,!

Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails