vrijdag 17 september 2010

Review- Ados trio oogschaduw nr 03

Deze oogschaduw van het merk Ados mocht ik ook reviewen voor de webshop www.mardymakeupshop.nl
De oogschaduw kost €1,95.

Set van drie metallic oogschaduw kleuren in een transparante, elegante doosje.Netto Gewicht: 4,5 g.

Ik heb een groene kleur nummer 03.

De kleuren zien er mooi uit!

Er zit ook een applicator bij.

Swatch^^

Zoals je ziet zijn de oogschaduwen heel erg goed gepigmenteerd!! Ook echt heel mooi met dat metallic! Deze zijn in nog meer kleurtjes te verkrijgen.
Dit is 1 veegje met de bijbehorende applicator! En droog aangebracht
Ik zal hier ook nog eens een look mee maken!

Liefs,

Dit artikel bevat producten, wat ik heb gekregen voor een review, dit heeft natuurlijk geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails