donderdag 2 september 2010

Kruidvat Haul

Afgelopen Zaterdag was ik naar de kruidvat geweest, en toen zag ik dat ze nieuwe dingen hadden van het merk Essence.
Ik heb een paar dingetjes gekocht en ik krijg ook nog wat voor mijn verjaardag 22 sep.
Dit heb ik gekocht:
- Colour en go nagellak 38 choose me ( een hele mooie kleur, zee groen met goude glitters erin.)
- Matt topcoat.
- Silky touch blush 20 babydoll
- Lipstick 43 kiss me (geen nieuwe kleuren waren er van de lipstick maar een nieuw uiterlijk)
- Stays on and on and on mascara ( extra volume that last and last and last!)


De blush:
Ik vind dit een helemooie blush, en hij ruikt ook lekker:), naar wat weet ik niet eigenlijk...
Swatch^^


De lipstick:
Ik vind het uiterlijk er heel mooi uitzien, daarom had ik deze lipstick ook gekocht, en ik dacht ook dat het nieuwe kleuren waren ,maar helaas deze kleur had ik al maar dan in de ouderen uitvoering.

Swatch^^ een mooie licht roze lipstick met glitters.


De mascara:
Het uiterlijk van de mascara vind ik wel mooi, het is wel apart met dat blauw en licht blauw.

Het borsteltje is vrij klein, en je ziet meteen al wat klontjes zitten.:(

Zonder mascara^^

Met de mascara^^ Zoals je ziet geeft die mijn wimpers mooi volume, en het blijft ook goed zitten de dag! allen je moet goed oppassen met de klontjes...

Links 1 laagje nr 38 choose me- Rechts met matte topcoat erover heen. Na een paar seconde wordt de nagellak al matt.

Voor dit alles betaalde ik 10,35

Liefs,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails