zaterdag 18 september 2010

Haul- Kruidvat deel 1

Ik ben laatst naar de kruidvat geweest en dit heb ik gekocht:
- 2x essence denim wanted gelliner
- essence denim wanted oogschaduw duo
- essence denim wanted eyeliner
- essence denim wanted nagellak
- essence colour en go nagellak nr 39 lime up (staat hier nog niet op de foto)



De oogschaduw duo:
Aan de binnenkant staat hoe je de kleuren kunt gebruiken.


De swatches^^ zoals je ziet erg goed gepigmenteerd want dit is 1 veegje met de applicator die erbij zit.
€2,49 per stuk

De gelliner.
01 vintage style en 02 five-pocket grey.
Het zit in een mooi potje en er zit een handig kwastje bij.



De swatches^^ Dit is gedaan met het kwastje wat er bij zit! Zoals je kan zien, kan je met het kwastje een mooi dun streepje zetten.

€2,49 per stuk 

Het oogpotlood:
Het is een blauw oogpotlood met zilvere glitters erin.


De swatch^^
Het is geen hard polood, het brengt makkelijk aan en je voelt niks van de glitters als je het opbrengd.
€1,29

De nagellakjes:
Denim wanted €1,79 en colour en go lime up! €1,25
Beide is het 1 laagje!.
Ze dekken goed en brengen goed aan.
Lime up is een dupe van OPI who the shrek are you.
Daar komt ook nog een artikel over. Want die van OPI krijg ik voor mijn verjaardag 22 sep.

Liefs,

Morgen komt deel 2 van mijn shoplog online!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails