zondag 19 september 2010

Hail- Kruidvat deel 2

Vandaag deel 2 van mijn shoplog van de kruidvat!
Deze keer bijna allemaal nagelspulletjes:)

Dit heb ik gekocht:
- Nagelsticker 05 sweet romance
- Quick shine nail care lotion
- Stampy polish zwart
- Express dry drops
- Nail fashion file
- Catrice oogschaduw 04 blue out to sea
- Loop file
- 4x nail fashion sticker, 12 trust me- 04 the real me- 01 cool cover- 06 drama queen.


De nail fashion stickers. Er waren echt zo veel soorten, ik heb uitendelijk voor deze 4 gekozen. Want ik moet ze eerst nog even testen of ze goed zijn en als ze goed zijn koop ik er wel meer.
Deze stickers zijn €1,99 per stuk.
04 the real me- 06 drama queen
01 cool cover-12 trust me

Er zitten 14 stickers in.
Ze zijn heel makkelijk op te doen, eerst de goede maat zoeken en dan op je schone nagel plakken en dan als de sticker toch wat te groot is, met de speciale vijl het af vijlen. Ze zeggen dat het 5 dagen blijft zitten.
Hier komt nog een apart review over of ze echt 5 dagen blijven zitten.

De Catrice oogschaduw
Dit is 04 blue out to sea

Er zit een mooi patroon in (in het echt is die nog donkerder dan op de foto.
De swatch^ 2 veegjes met mijn vinger. De pigmentatie is wel oke.
Deze was €1,- in de opruimingsbak.


Ik was zelf heel erg benieuwd naar de express dry drops, ik deze al vaak voorbij zien komen op verschillende beautyblogs maar bij de kruidvat in Voorthuizen was die er nog niet maar toen ik vrijdag ging hadden ze hem:)
Over deze komt ook nog een apart review.
De stampy polish had ik al gezien in het persbericht van de nieuwe artikelen, ik was wel benieuwd of die beter werkt dan een normaal lakje van Essence. Maar als je dit lakje opend merk je ook al dat die erg stroperig is, wat natuurlijk goed is om te stempelen.

De 2 vijlen die ik gekocht had.
Ze zijn allebij nieuw in het assortiment.
De studio nails, nail fashion vijl is speciaal om de nail fashion stickers af te vijlen als ze te lang zijn voor je nagels. Dat zal bij mij wel moeten omdat mijn nagels kort moeten voor mijn opleiding...
De ene heet de loop file. Het is een vijl die niet recht is maar die een leuke vorm heeft zoals te zien is op de foto hierboven. Er staat op dat je hiermee perfect je nagels kan vijlen, maar vooral om het in een rondje te vijlen.

Nagelsticker 05 sweet romance, deze vond ik echt heel erg leuk met strikjes enzo.
Helaas was die de enige nieuwe nagelsticker (de rest was leeg) want er komt ook nog een leuke met diamantjes en honde pootjes.

Quick shine nail care lotion. De lotion maakt je nagels glanzend en verzorgd ze , staat op de achterkant.
Als je de dop open maakt zit er een kwastje en het ruikt erg lekker!


Totaal was ik €19,80 kwijt.
Willen jullie nog ergens een review van zien?

Liefs,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails