vrijdag 24 september 2010

Ados oogschaduwpotlood nr 17 blauw

Vandaag een review over de Ados oogschaduwpotlood nr 17 in de kleur blauw.
Dit oogschaduwpotlood is alleen te koop bij www.mardymakeupshop.nl
Dit potlood is in 12 verschillende kleuren verkrijgbaar voor €1,95!

Ik zelf gebruikt altijd oogschaduwpotloden als een basis onder mijn oogschaduw.
Ik gebruik meestal een witte van NYX, maar als ik bijv. een groene of een blauwe ooglook maak dan gebruik ik ook een groene of een blauwe basis er onder. Dan wordt de kleur veel intenser.

Oogschaduw zonder het Ados oogschaduwpotlood^^

Oogschaduw met het Ados oogschaduwpotlood^^

Zien jullie het verschil? De kleur is veel intenser en met veel meer pigment!

Ik heb deze kleur blauw gebruikt^^ Dit is het 88 shimmer palette.


Op de achterkant van het potlood zit een diamant.
Op alle producten van de merken Ados en Art de Lautrec staat de webshop.

Liefs,

 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails