vrijdag 20 augustus 2010

Review- Pieces nagellak

Een tijdje geleden kocht ik bij de Pieces een nagellak.
Een mint groene kleur namelijk parisian mints.
Dit lakje is te koop bij pieces filialen en kost €2,95 en 3 voor €6,95

          
Het uiterlijk van het flesje vind ik er erg leuk uit zien en de dop ook lekker simpel maar toch mooi.
(alleen bij mij was helaas een hoekje glas kapot gegaan, de verkoopster gooide het in het tasje toen ging die waarschijnlijk kapot, maar ontdekte het in de auto pas...:( Maarja ik heb ik plakband op gedaan)



     
De swatch de kleur lijkt er echt totaal niet op sorry daarvoor.... Het is echt de kleur zoals in het flesje op de foto . Je hebt wel 2 laagjes nodig om de lak dekkend te hebben, en de lak streept best wel wat wel erg jammer is...

Ik vond zelf dat er verder niet echt mooie lakjes waren verder alleen deze.

Liefs,
Hebben jullie pieces lakjes?


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails