zondag 8 augustus 2010

Review- E.L.F

Een paar dagen geleden kreeg ik een pakketje binnen van het merk E.L.F.


Dit zat er in:
- Super glossy lip shine SPF15 pink kiss
- Natural radiance blusher flushed
- Nagellak Fuchsia
- All over color stick pink lemonade
- Brigtening eye color punk funk

Deze artikelen kosten allemaal op E.L.F € 1,00 (hele goede prijs dus, alleen verzenden is wel een beetje aan de hoge kant € 7,45, maar je kunt wel met ideal betalen wat wel handig is!)




De lipgloss:

De verpakking ziet er goed uit gewoon lekker simpel. De geur ruikt een beetje naar aardbei denk ik, maar dat vind ik wel lekker. De lipgloss is een mooie nude kleur met een klein beetje shimmer.




De blush:

Het doosje ziet er wat goedkoop uit maar het is wel leuk dat je de blush er uit kan schuiven. In de blush zit ook een mooi motiefje. Het is de kleur flushed, een donker roze,paarse kleur. De pigmentatie is heel goed!
Hier onder is het maar 1 veegje



De nagellak:


Het is een mooie donker roze/paarse kleur. Het uiterlijk van de nagellak ziet er gewoon simpel uit, maar wel een leuk detail is dat op de dop het merk staat. Je hebt wel 2 laagjes nodig bij deze kleur, want de nagellak streept heel erg , dus als je dan een 2e laag aanbrengt zie je dat minder.



De all over color stick:

Zoals je naam al zegt je kan deze overal gebruiken namelijk voor je lippen,ogen en wangen. De geur is heel lekker het ruikt naar lemonade. Het is een donker paarse/bruine kleur. De pigmtentatie is goed je hebt voor je wangen echt maar een heel klein beetje nodig.



 
 
De oogschaduw:


Helaas zat er in mijn doosje een barst… Dan merk je wel echt dat het goedkoop is qua kwaliteit. De kleuren zijn heel erg mooi echt precies kleur voor mij, ik houd van felle kleuren! De pigmentatie is echt heeeeel erg goed moet ik zeggen! Met 1 veegje is de kleur al goed gepigmenteerd.



Dit is 1 veeg met de bijbehorende applicator.
Echt mooie kleurtjes he?
Ik heb er ook meteen een look meegemaakt maar die komt later nog online.



Liefs,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails