donderdag 24 juni 2010

Review- Bumpits beauty88

Vandaag een review over de bumpits. Bumpits kan je bestellen via http://www.beauty88.nl/  en ze kosten voor een set van 5 waarin 3 verschillende maten zitten €8,98. Ze zijn in 3 verschillende kleuren te verkrijgen; zwart,bruin en blond. Blond heb ik zelf gekregen.



'De nieuwste rage uit Amerika. Bumpits!!!!


Ze geven je haar direct meer volume, in een paar seconden. Je zult je direct zelfverzekerd voelen, omdat je haar goed zit. Net alsof je zo bij de kapper vandaan komt.


Doe nu net als de hollywood sterren en zorg met een minimale inspanning voor een fenomenaal effect. Ideaal voor als je bijv. danseres(ballroom/latin) bent of op het toneel staat.


De werking is zo simpel dat iedereen hiermee overweg kan. Een uitgebreide instructie is bijgesloten. '





Mijn mening over de bumpits:




Helaas werken ze niet voor mij want ik heb heel dun haar en bij mij zie je die pennetjes die er aan zitten door mijn haar heen schijnen. Maar ik zal deze zeker aanraden aan mensen die dikker haar hebben dan zal je er niks van zien en krijg je voller haar daardoor.


Liefs,


http://www.beauty88.nl/

1 opmerking:

  1. Hmm lijkt me niks, niet dat ik superdun haar heb ofzo, maar dik is inders, en het lijkt me ook niet echt lekker zitten, maar dat kan aan mij liggen.:P

    BeantwoordenVerwijderen

- Geen CAPSLOCK of BrEeZaH taal.
- Opbouwende kritiek is altijd welkom maar houd het aardig.
- Niet spammen a.u.b, je kan je link naar je blog/site invullen in het bijbehorende vakje.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails