maandag 14 juni 2010

Review- Aprilonline

Ik had vrijdag ook nog een pakketje van Aprilonline binnen gekregen.
April online is een webshop dat verkoopt o.a sieraden, make-up en accessoires. De make-up merken die ze verkopen zijn o.a.: Rimmel, Maybelline, Bourjois. De prijzen zijn een stuk goedkoper dan in de winkels:)

Dit heb ik gehad:

  • Rimmel oorgschaduw 023 gold star  € 3,95
  • Bourjois Lipgloss Fraise Pailletee Red 32  € 6,95


De oogschaduw is een mooie goude kleur met shimmer erin, goede pigmentatie. Op de foto 1 veegje met mijn vinger.

De lipgloss en mooie rood/roze kleur met glittertjes erin (best wel grote glittertjes) De lipgloss plakt wel een beetje net zoals mijn andere bourjois lipglossen. Dat is wel jammer, zeker voor de prijs van 6,95.
Maar het is zeker wel een mooie kleur beetje framboos achtig, zo rijkt de lipgloss ook naar frambozen dat is zeker een pluspunt!

Liefs,


1 opmerking:

  1. Ik vind die oogschaduw erg mooi en absoluut niet duur. Jammer van die lipgloss, ik hou niet van plak lipglossjes. :(

    BeantwoordenVerwijderen

- Geen CAPSLOCK of BrEeZaH taal.
- Opbouwende kritiek is altijd welkom maar houd het aardig.
- Niet spammen a.u.b, je kan je link naar je blog/site invullen in het bijbehorende vakje.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails