zondag 6 juni 2010

Haul- Kruidvat

Zaterdag naar de kruidvat geweest dit heb ik gekocht allemaal van essence:
- nail art striper 07 ocean breeze
- nail art twins paars; 01 thelma en 01 luoise en blauw; 03 bonnie en 03 clyde
- nagelsticker 01 flower stickers

- Sufer Babe powder blush 01 big wave survivor
- Surfer Babe eyeshadow palette 01 surfer's kit.
- 2x nail art stampy designs
En nog van Catrice een professional powder brush.

Ik had er al 2 van deze plates maar toen zag ik dat er nog 2 van waren, ik weet niet meer hoe duur deze waren maar in ieder geval goedkoper dan konad, en ze werken hetzelfde.


Swatch^^ De laatste 3 zijn wel goed gepigmenteerd de witte ook wel maar die 2e en 3e moet je wel een paar keer overheen voor dat er iets op je oog komt.


De blush, een mooi roze,matte kleur, de blush is ook wel zacht, dat brengt wat makkelijker aan:)



Swatches, de paarse glitters vind ik erg mooi, de blauwe glitters zijn meer zilver dan blauw zoals het in het potje lijkt. maar ik vind ze wel mooi.


Liefs,

5 opmerkingen:

- Geen CAPSLOCK of BrEeZaH taal.
- Opbouwende kritiek is altijd welkom maar houd het aardig.
- Niet spammen a.u.b, je kan je link naar je blog/site invullen in het bijbehorende vakje.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails