vrijdag 7 mei 2010

Review- Honeycat Cosmetics

Ik heb gisteren weer een pakketje gehad dit keer van Honeycat Cosmetics.
Dit zat er in:

Een 'bath time fizzy' een badbal.
Een lipbalm en een lipgloss (in de koker)


Dit is de badbal, heel mooi ziet die er uit en ook leuk ingepakt trouwens alles ziet er leuk uit. Helaas heb ik geen bad om hem verder uit te testen maar de geur is wel heel lekker.

De lipbalm en de lipgloss.
De lipbalm smaakt naar kaneel ofzo, ik zelf houd daar niet van...
De lipgloss vind ik heel erg mooi er zitten mooie glitters in.


De swatches^^
De lipbalm is een gewone doorzichtige lipbalm, plak niet.
De lipgloss is echt heel erg mooi er zitten mooie glitters in en in het licht is die nog mooier. Plakt ook niet en blijft heel lang zitten, zelf als je tussen door drinkt of eet.
Liefs,


1 opmerking:

  1. Naar kaneel lijkt mij ook niet zo lekker, maar de swatches zien er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen

- Geen CAPSLOCK of BrEeZaH taal.
- Opbouwende kritiek is altijd welkom maar houd het aardig.
- Niet spammen a.u.b, je kan je link naar je blog/site invullen in het bijbehorende vakje.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails