woensdag 5 mei 2010

Review- Clarins Embelisseur Levre nr. 03

Vandaag weer een Review dit keer van Clarins.
Clarins is te bestellen via de enige, echte clarins webshop in Nederland namelijk via :
http://www.belissima.nl/
Ik heb van hun de Embelisseur Levre nr. 03. Dat is een lipproduct. Deze maakt je lippen voller en heeft tevens een intens verzorgend effect.
Het kost € 15.00

De tube!
Het ziet er mooi uit met een mooie zilvere dop, de tube is ook dezelfde kleur zoals de lipgloss.
Hij stinkt en plakt niet gelukkig:)
Alleen zoals er op staat dat het je lippen voller maakt merk ik niks van want ik heb al vollere lippen namelijk. Dus misschien dat hetb wel helpt voor mensen met dunnere lippen.



Het sponsje vind ik heel erg leuk en is heel erg zacht en het komt er van het midden uit!

Swatch op mijn hand, het is een mooie licht bruine nude kleur.
Ik vind het een heel leuk lipproduct en de prijs is het zeker waard!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails