zondag 30 mei 2010

Moonminerals bestelling binnen

Ik had een bestelling geplaatst bij MoonMinerals. Want ik had een kortingsbon gekregen.
Dit had ik besteld:
- Coral Blush sample
- Mint concealer sample
- Sheer finish sample
- Turquoise Summer oogschaduw sample

En ik kreeg er een gratis ogschaduw bij (Ocean Blue komt morgen een uitgebreid review over)


Dit is alles bij elkaar , en ik kreeg er nog een visitekaartje bij en een andere mooie kaart:)
Alles zat goed verpakt in zakjes.

De onderkant van de doosje zo zien jullie goed de kleuren.

Hier de swatches^^
v.l.n.r:
- Mint concealer
-Turquoise Summer oogschaduw
- Blush Coral
- Sheer Finish
Zoals je ziet erg goed gepigmenteerd, de sheer finish is ook heel goed geschikt voor een vette huid (zoals ik) geswatched ziet het er wit uit maar als je het op je gezicht goed uitveegt wordt je gezicht goed mat en zie je niks meer van het 'witte poeder'.
Ik ben erg tevreden over de producten (zoals altijd bij moonminerals).
Ik heb met de blauwe oogschaduw ook meteen een look gemaakt die zien jullie deze week wel voorbij komen!
Liefs,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails