maandag 17 mei 2010

Haul Duitsland deel 2

Vandaag deel 2 van mijn haul uit Duitsland, er komt ook nog een deel 3 dan alleen met oogschaduw's

Vandaag nog meer Essence dingen .


2x nagel stickers 01 we love french en 02 it's time for french, blush brush, XXXL shine lipgloss 14 bubble babe , metal glam eyeliner 06 pinkadelic en 2 in 1 kajal pencil 06 flirty & hip, 2x lipsticks 33 glam girl en 43 kiss you.

De swatches^^ Eerst de lipgloss het is een hele lichte roze kleur met glittertjes erin, daarna de 2 lipsticks eerst nummer 33 dan 43, hele mooie roze kleurtjes!
En daaronder de eyeliner en daarnaast de duo kajal pencil.
Liefs,
Je kan me nu ook volgen via bloglovin:
Follow my blog with bloglovin
En vanaf nu komende 2 weken om de dag een artikel vanwege mijn examens.
Veel succes voor degene die ook examens hebben!!
Dit is mijn examen rooster:
Dinsdag 18/05 Nederlands en Biologie
Vrijdag 21/05 Wiskunde
Woensdag 26/05 Engels
Donderdag 27/05 Economie
Vrijdag 28/05 Aardrijkskunde
En Woensdag 16/06 de uitslag

6 opmerkingen:

  1. weer van die mooie dingen! leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingentjes! Kan je een keertje een filmpje maken van je stash?, ben erg beniewd! Je nagellak stash lijkt mij ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee leuke spullen : )Je hebt altijd leuke spulletjes van essence enzo.Nu Mn vraag hoe veel geld geef je uit aan make-up ik denk dat ik zelf miss. 30 euro uitgeef ofzo : pSoms ook niks xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke spullen. Ons examenrooster is zoo anders, komt waarschijnlijk gwn doordat het Belgiƫ is. We beginnen 10/6 en dan iedere dag een examen, in de voormiddag op school en de namiddag thuis of op school leren, en dat tot de 23e en de 25e of wss de 28e krijgen we ons resultaat, tussen de 23e en ons resultaat moeten we niet naar school gaan wat al wel een vakantiegevoel geeft XD
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke dingetjes! Ik heb ook bijna hetzelfde rooster. Morgen tekenen, vrijdag wiskunde,woensdag engels, donderdag economie en vrijdag frans! Dus keihard nerden komende weken. Heel veel succes met je examens!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, succes met je examens!

    BeantwoordenVerwijderen

- Geen CAPSLOCK of BrEeZaH taal.
- Opbouwende kritiek is altijd welkom maar houd het aardig.
- Niet spammen a.u.b, je kan je link naar je blog/site invullen in het bijbehorende vakje.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails