vrijdag 9 april 2010

Sephora aankoopjes- Gezicht producten

Vandaag het laatste deel van mijn sephora aankoopjes
Dit keer met gezicht producten.

v.l.n.r:
- sculpting disk
- mattifying foundation R15
- blush me rose rebelle nr 1
- foundation basis


Hier de swatch van de sculpting disk.

Zoals je kon zien zitten er 3 kleuren in.
De middelste kleur is gewoon een poeder voor op je gezicht
De eerste kleur is een blus bronzer voor op je wangen en kaaklijn
De laatste kleur is een highlighter voor bij je neus wenkbrauwbot, wangbot en decollote


Hier de swatch van de blush!

Een erg mooie zachte roze matte kleur.

Verder over de poeder ben ik tevreden ik gebruikt hem nu elke dag en blijft goed zitten.
De primer is ook goed ik had er eerst 1 van gosh maar deze is bijna hetzelfde er is niet echt verschil.

Liefs,

1 opmerking:

- Geen CAPSLOCK of BrEeZaH taal.
- Opbouwende kritiek is altijd welkom maar houd het aardig.
- Niet spammen a.u.b, je kan je link naar je blog/site invullen in het bijbehorende vakje.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails