maandag 19 april 2010

NOTD-Nail art

Vandaag een paar notd nail art.


Op deze foto heb ik gebruikt:
- Black onyx rode nagellak (3 laagjes toen dekte die pas)
- Konad Two way nail art pen in het roze daar heb ik met de pen kan hartjes getekend
- als topcoat heb ik de sche vite topcoat. (werkt goed maar is niet echt snel droog maar wel sneller hard dan andere topcoats)



Hier heb ik nog wat geexperimenteerd met mijn konad two way nail art pen de streepjes heb ik met de striper gedaan en de stipjes met de pen.


Dit is mijn andere hand.
Mijn middervinger en mijn ringvinger hetzelfde als op mijn andere hand.
Maar mijn wijsvinger en pink is wat anders. ik heb op mijn wijsvinger met de striper streepjes getrokken en op mijn pink een hart getekend.
Hebben jullie wel is zulke nail-art?
Liefs,

3 opmerkingen:

  1. leuk denk dat ik ook zo'n pen ga kopen !
    ik wou eerst stipjes met stokjes maken maar ja dat is misschien wel beter
    seee ya

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hii.
    ik heb ook van die pennen, alleen niet van Konad.
    ik vind het belachelijk om naar n nagelstudio te gaan als je t zelf ook kan.
    erg duur daar...
    ik werk erg graag met nagelsteentjes en soms met glitter.
    maak vaak foto's ervan moetk nog op hyves zetten.
    grtz en succes met je nagels lakken ik zal nog eens kijken ofk meer foto's zie hier

    BeantwoordenVerwijderen

- Geen CAPSLOCK of BrEeZaH taal.
- Opbouwende kritiek is altijd welkom maar houd het aardig.
- Niet spammen a.u.b, je kan je link naar je blog/site invullen in het bijbehorende vakje.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails