vrijdag 9 april 2010

Bestellingen

Ik heb gisteren weer 2 bestellingen gedaan 1 bij Enchantra en 1 bij veelsieraden
Dit heb ik besteld bij Enchantra:
- Nageldroger €7,95
- Seche Vite topcoat €6,95
- Konad imageplate M78 €4,95

En mijn andere bestelling bij veelsieraden.
Dit heb ik besteld:
- 2x glitter potje fijne glitters €1,00 per stuk
- 2x glitter potje grote glitters €1,20 per stuk
- 2x flesje met nageldecoratie €0,50 per stuk
- 2x Nagelfolie €2,00 per stuk
- Nail art carousel met bloemen €6,95
- 2x striping tape €3,50 per stuk
- Nail art pen Roze €2,50
- Geurvijl kersen €2,50
- Fimo carousel €4,50
- Fimo dierenprint mix €0,50
- Fimo regenboog €0,50


Liefs,
En natuurlijk nog een uitgebreid artikel als ik het binnen heb.

1 opmerking:

  1. Leuke bestellingen! Ik vind die twee webshop's altijd hele leuke dingen verkopen :)

    BeantwoordenVerwijderen

- Geen CAPSLOCK of BrEeZaH taal.
- Opbouwende kritiek is altijd welkom maar houd het aardig.
- Niet spammen a.u.b, je kan je link naar je blog/site invullen in het bijbehorende vakje.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails