zondag 11 april 2010

Amsterdam aankoopjes

Ik ben afgelopen zaterdag naar amsterdam geweest, wezen winkelen.
Ben langs de claire's en H&M geweest.
Dit heb ik gekocht:




Zonnebrilkoker €8,95, van de H&M bodylotion en handwash €2,95 perstuk
Speigeltjes met tijgerprtint €3,95, hello kitty spiegeltje €4,95, hand creme €2,50, manicure setje €6,95 en kwastensetje echt super leuk met die stipjes erop €6,95.

De oogschaduws die gekocht heb, de prijzen weet ik niet precies meer maar van 4 tot 9 euro ong.:
- een doosje met een hele leuke vorm van een oog erin
- een leuk fleurig doosje met 10 kleurtjes erin
- een blauw paletje

Dit is de swatch van het eerste doosje met het oog erin.
De pigmentatie is wel oke maar ook niet super ofzo.

De swatch van het kleurrijke paletje.
Erg mooie kleurtjes de bovenste rij is wat lichtere kleurtjes en de onderste vellere en donkere en ook een hele goede pigmentatiewat ik dus echt niet had verwacht voor een paletje van de claire's. Dit paletje ga ik zeker vaak gebruiken!

Dit is de swatch van het blauwe paletje.
Ook erg mooi en goede pigmentatie , trouwens op alle foto's is het met 1 veeg gedaan.


Hello kitty nagelsetje met 2 nagellakjes en glittertjes €7,95, claire's nagellak €3,95,
H&M cupcake lipgloss €1,95. Claires lipgloss en H&M mint strawberry flavored lip shine.

Swatch van de nagellakjes, 1laagje

De lipgloss, boven die van de H&M en onder die van de claire's


Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Woooww wat een hoop! Wel leuk!

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel leuk uit! Ik ga overmorgen naar Amsterdam, heb jij misschien tips voor leuke winkels?

    BeantwoordenVerwijderen

- Geen CAPSLOCK of BrEeZaH taal.
- Opbouwende kritiek is altijd welkom maar houd het aardig.
- Niet spammen a.u.b, je kan je link naar je blog/site invullen in het bijbehorende vakje.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails