maandag 22 maart 2010

Haul

Vandaag even naar de kruidvat geweest voor de nieuwe catrice serie te kijken.
Dit heb ik gekocht:

v.l.n.r: catrcie eyeshadow applicator, essence french manicure tips, catrice blush, 2x catrice oogschaduw, 4x catrice eyeliners 2 uit de pastel delight serie en 2 uit de royal nights serie en nog een lipstick van catrice.

De blush en de oogschaduws van catrice pastel delight serie.


Swatch van de blush erg mooi dit is 1 veegje.

De oogschaduw graphic blues is erg mooi ook en goed piment ook dit is 1 veegje, persoonlijk vind ik deze mooier dan die andere oogschaduw.


De andere oogschaduw graphic pinks heeft minder pigment dan die blauwe helaas maar wel mooi voor een nude look.


De eyeliners v.l.n.r: royal nights royal petrol, pastel delight metallic blue, pastel delight metallic violet en als laatste royal nights dark diamond

De swatches dezelfde volgorde als hierboven^^.
De kleurtjes zijn erg mooi, ga ze zeker wel vak gebruiken denk ik.

En als laatste een lipstick uit de pastel delight serie in C02 pastel lilac.

De swatch , een erg mooi licht roze kleurtje!
Deze vind ik zelf heel erg mooi!!
Daarnaast had ik ook nog een mascara gekocht de falsies van maybelline.
Over alle producten ben ik tevreden.
Liefs,

2 opmerkingen:

  1. oo leukleukleuk!!
    van catrice heb ik alleen een zwarte eyeliner en een oogschaduwtje, maar die vind ik allebei heel goed!
    xx marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

- Geen CAPSLOCK of BrEeZaH taal.
- Opbouwende kritiek is altijd welkom maar houd het aardig.
- Niet spammen a.u.b, je kan je link naar je blog/site invullen in het bijbehorende vakje.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails