vrijdag 5 maart 2010

EOTD

Vandaag een kleurijke EOTD!!

Ik wilde iets leuks doen wat ik door de weeks naar school nooit zo dragen.

Dit heb ik gebruikt:

- Hema oogschaduwbasis

- Gosh shadestick love that pink

- Gosh effect powders; cyanic, pinkie, paradise en pineapple

- Etos oogpotlood

- Maybelline the colassal mascara


Ik heb eerst de hema oogschaduw basis aangebracht. Toen de gosh shadestick. Toen de gosh effect powder cyanic op mijn ooglid. Daarna de gosh effect powder pineapple in mijn binnenste ooghoek. In mijn arcadeboog heb ik de gosh eefect powder paradise aangebracht. Onder mijn wenkbrauw de gosh effect powder pinkie aangebracht.

Als laatste etos oogpotlood in mijn waterrand en daarna mascara!









Liefs,

5 opmerkingen:

- Geen CAPSLOCK of BrEeZaH taal.
- Opbouwende kritiek is altijd welkom maar houd het aardig.
- Niet spammen a.u.b, je kan je link naar je blog/site invullen in het bijbehorende vakje.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails