zaterdag 6 maart 2010

Boozyshop bestelling gedaan

Ik heb alweer bij Boozyshop een bestelling gedaan!
Dit heb ik besteld:
- Nyx jumbo pencil milk €3,50
- Nyx round lipgloss sparkle €1,99
- Nyx tinted lip spa sake €4,49
- Nyx round lipstick rose bud €2,59
- L.A Colors art deco vibrant €2,99
- L.A Colors trio eyeshadow €1,49
- L.A Colors 5 color metallic Enchanted €3,89
- Konad special nailpolish 10ML Green €4,95

Zo dat was alles weer,
Zodra ik het binnen heb natuurlijk weer reviews en misschien dit keer wel een filmpje?

Liefs,

6 opmerkingen:

  1. Ik heb dat jumbo eyepencil en die is echt superfijn! De rest klinkt ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk een filmpje! Ben benieuwd naar de productjes ze lijken me allemaal fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een filmpje zou leuk zijn! Leuke dingen weer hoor :D

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! ik heb net een bestelling geplaatst :P
    en filmpje is een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen

- Geen CAPSLOCK of BrEeZaH taal.
- Opbouwende kritiek is altijd welkom maar houd het aardig.
- Niet spammen a.u.b, je kan je link naar je blog/site invullen in het bijbehorende vakje.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails