woensdag 20 januari 2010

Kleine shoplog

Ik heb vandaag weer eventjes gewinkeld en ben bij de kruidvat geweest en heb dit gekocht:
- eyemajic pads in shade 4 €2,50
- Essence duo eyeshaduw 14 glamazon €2,29
- Maybelline eyestudio diamond glow 21 pink drama €11,99?



Hier komen later nog foto's en zo over als ik het morgen ochtend op ga doen want alleen voor de avond vind ik het een beetje zonden er zitten er 7 in een pakje.

Erg mooi deze wilde ik al altijd al maar zag hem nergens en nu heb ik hem best wel veel pigment net zoals alle andere duo's van deze serie.
En als laatste!! Maybelline diamond glow eyeshadow in 21 pink drama. Deze had ik al op tv gezien en wilde deze zooooo graag!
En nu hadden ze hem in de winkel.
Ben er erg blij mee als ik er een look mee heb gemaakt laat ik die natuurlijk zien!
Liefs,

2 opmerkingen:

- Geen CAPSLOCK of BrEeZaH taal.
- Opbouwende kritiek is altijd welkom maar houd het aardig.
- Niet spammen a.u.b, je kan je link naar je blog/site invullen in het bijbehorende vakje.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails