donderdag 14 januari 2010

Essence duo's

Ik was even op de site van Essence aan het kijken en toen zag ik deze duo ogschaduw's ik had er al 2 maar de andere kleurtjes zien er ook erg mooi uit.
Degene die ik heb vind ik wel fijn wel goede pigment voor een goedkopere oogschaduw.
En ik kwam er achter ik had al eerder een post gedaan met het beste van Essence en daar kwam er ook eentje voorbij (16 spotlight) en ook nog een andere oogschaduw (07 girls night out) en dat was een oude verpakking en die serie van oogschaduw is niet meer te koop. Maar die paarse is precies hetzelfde als de nieuwe!!! En ook dezelfde naam!!
Welke vinden jullie het mooist?


Die heb ik ook maar die licht op de camping...


Die ga ik denk ik nog een keertje kopen.







Dit is ook de nieuwe en ik heb de oude die lijkt er wel een beetje op maar is niet precies hetzelfde en de nam is ook anders.






Dit is de nieuwe en de oude.
Precies hetzelfde zoals je kan zien.
Welke vinden jullie mooier de nieuwe of de oude?
Liefs,

4 opmerkingen:

- Geen CAPSLOCK of BrEeZaH taal.
- Opbouwende kritiek is altijd welkom maar houd het aardig.
- Niet spammen a.u.b, je kan je link naar je blog/site invullen in het bijbehorende vakje.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails