zaterdag 12 december 2009

Ego cosmetics

Vandaag kreeg ik mijn prijs binnen van Ego cosmetics. Want ik had mee gedaan met een winactie van beautygloss en ik had opgegeven de kleuren roze en paars en in shimmer.

De kleuren zijn heel erg mooi en je krijgt ze in kleuren en in potjes die je op elkaar kunt draaien. erg handig.


Ik kreeg ook een brief er bij, en daar stond ook een gebruiksaanwijzing op hoe je het beste de oogschaduw op kan brengen:


Niet teveel poeder ineens op je kwastje of applicator doen. Kleur liever langzaam opbouwen. En als je een dun kwastje nat maakt, kun je er ook lijntjes mee trekken of de kleur intenser maken.

Er handig zo'n gebruiksaanwijzing.

Je kan er heen gaan het is in Almere en dan mengen ze speciaal de oogschaduw op kleur en maat.





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails