donderdag 10 december 2009

Boozyshop reviews

Review nyx ultra pearl mania; space, jade, very pink pearl.
Mijn mening: Heel erg mooi en er zit heel veel pigment in zoals jullie wel zien op de foto's.
Cijfer: 8,5



Review lipsmacker watermelon.
Mijn mening: Erg lekkere smaak ook echt watermeloen heerlijk voor in de zomer!
Cijfer: 8

Review L.A colors lipstick expresso. De kleur zie je niet zo goed door de foto maar het is een donker rode/bruine kleur erg mooi en chic!
Mijn mening: Erg mooie dekkende kleur maar het is niet mijn smaak
Cijfer:7

Review nyx lipgloss chandelier.
Mijn mening: Hele mooie verpakking en goed borsteltje om de lipgloss op te brengen. De smaak is ook lekker. Het smaakt naar kersen.
Cijfer:8

Review Nyx eyeshadow mono blue pearl.
Mijn mening: Mooie kleur perfect voor een blauwe smokey eye. veel pigment.
Cijfer: 7,5


Review L.A colors 5 eyeshadow Soirée.
Mijn mening: Hele mooie gepigmenteerde kleuren en heel veel shimmer!! Echt zoo mooi!!!!
Cijfer:9
Review van de nyx the runway collection Supermodel eyeshadow pallet.
Mijn mening: Super ik had me hier echt op verheugd!! En het is echt een heel mooi doosje en grote spiegel. De kleuren zijn ook goed gepigmenteerd!
Cijfer: 9



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails