dinsdag 22 december 2009

Boozyshop bestelling binnen!!

Net mijn boozyshop bestelling binnen die ik zondag had geplaatst.
Alleen de lipsmacker is er nog niet die word na gestuurd.
De swatches van de nagellakjes komen nog!!!
Ik heb 2 extraatjes er bij gekregen om te reviewen:
-L.A colors lipgloss in de kleur antique Gold.
-L.A colors lipstick in de kleur satin.

Alles bij elkaar.

L.A Colors 5 color metallic (Unforgettable)
Mijn mening: Veel pigment, mooie kleuren.
Cijfer:9

Nyx Glitter cream pallet (Royal Violets)
Mijn mening: Erg mooi ziet het er uit, maar er is eerst een laag glitters en dan pas de cream dus wat moeilijk om op te brengen, pas als de cream er is word het makkelijker.
Cijfer: 7,5


Deze 2 heb ik gratis gekregen om te reviewen.
Mijn mening: De lipstick heeft een hele mooie kleur die zou ik ook wel gaan dragen denk ik, maar de lipgloss dat is niet echt een draag bare kleur, maar wel erg mooi en apart.
Cijfer: 7


Nyx mega shine lipgloss (Natural)
Mijn mening: Erg mooie kleur en lekkere geur! Deze ga ik zeker vaak dragen lekker nude!
Cijfer: 10!!!!

Nyx for your eyes only (green)
Mijn mening: Erg mooi palletje! vooral ook de kleuren ze passen allemaal heel goed bij elkaar!
Cijfer: 9

Nyx glitter liner.
Mijn mening: Het heeftniet echt iets speciaal de kleur zie je haast ook niet dat het roze is alleen in het potje. Maar toch wel veel glittertjes!
Cijfer:7

L.A Colors diamond shine lipgloss (glittering garnet)
Mijn mening: Erg mooi ook de verpakking,lekkere frambozen geur!
Cijfer: 8,5



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails